DXVK 2.3.1 Vulkan-baseret implementering af D3D9, D3D10 og D3D11 til Linux / Wine er nu tilgængelig til download med forbedringer for adskillige spil.
DXVK-projektet, der effektivt oversætter Direct3D API-opkald til Vulkan-instruktioner, har frigivet version 2.3.1. En af de største forbedringer i denne udgivelse er den mere effektive shader-kodegenerering, der specifikt gavner NVIDIA-grafikkort.
Den nye DXVK 2.3.1-version sigter mod at forbedre ydeevnen og kompatibiliteten med en lang række titler, hvilket vil være glædeligt for Linux-brugere, der ønsker at spille Windows-spil ved hjælp af Wine.
Udviklerne bag DXVK opfordrer brugerne til at opdatere til den seneste version for at drage fordel af de seneste forbedringer, især for dem med NVIDIA GPU’er, da den mere effektive shader-kodegenerering kan resultere i bedre ydeevne og en jævnere spiloplevelse.
Hvis du er interesseret i at prøve denne nye version af DXVK, kan den downloades fra projektets officielle side. Med disse kontinuerlige forbedringer fortsætter DXVK med at være et vigtigt værktøj til at bringe Windows-spiloplevelsen til Linux-platformen.